XIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa (13th International Scientific Conference “Tourism in Social Sciences”)
-
Data:
13 – 14 maja 2024 ( 2024-05-13 - 2024-05-14 )
-
Instytut Przedsiębiorczości UJ
Głównym tematem konferencji pozostaje analiza rynku turystycznego w Polsce i za granicą. Dodatkowym celem będzie zgłębienie aspektów wykorzystania nowoczesnych technologii w sektorze turystycznym, ze szczególnym uwzględnieniem nowych możliwości po pandemii COVID-19. Podczas konferencji zostanie zorganizowana też hybrydowa sesja z cyklu międzynarodowych spotkań Tourism Cafe Lab, w kooperacji z Euro-Asia Tourism Study Association.
Problematyka konferencji:
- Tourism 5.0,
- nowe technologie na rynku turystycznym,
- Smart Tourism,
- zarządzanie podmiotami gospodarki turystycznej wobec wyzwań współczesnej rzeczywistości,
- determinanty rozwoju rynku turystycznego,
- cyberbezpieczeństwo w gospodarce turystycznej,
- rynek turystyczny w świetle zjawisk kryzysowych społecznych i ekonomicznych,
- e-przedsiębiorczość w gospodarce turystycznej,
- innowacje w turystyce,
- rynek pracy i kapitał w gospodarce turystycznej,
- nowe kompetencje w nowej rzeczywistości rynku turystycznego,
- Open, Big and Small Data w turystyce,
- media społecznościowe w zarządzaniu podmiotami gospodarki turystycznej,
- wpływ nowych technologii oraz mediów społecznościowych na zachowania turystyczne,
- sytuacja na europejskim/międzynarodowym rynku turystycznym a kwestie polityki UE/globalnej,
- gospodarka turystyczna w Polsce a fundusze UE,
- polityka turystyczna w oddziaływaniu na zrównoważany rozwój turystyki,
- nowe trendy w turystyce.
The conference again focuses on analysis of the tourism market in Poland and abroad. It will also explore aspects of modern technology in the tourism sector, with a special focus on new opportunities after the COVID-19 pandemic. The conference will also include a hybrid session from the Tourism Cafe Lab series of international meetings, in cooperation with the Euro-Asia Tourism Study Association.
Conference topics:
- Tourism 5.0,
- new technologies in the tourism market,
- Smart Tourism,
- management of tourism economic operators facing modern challenges,
- determinants of tourism market development,
- cyber security in the tourism economy,
- the tourism market in the light of social and economic crises,
- e-entrepreneurship in the tourism economy,
- innovation in tourism,
- the labor market and capital in the tourism economy,
- new competencies in the new reality of the tourism market,
- Open, Big and Small Data in tourism,
- social media in the management of tourism economy entities,
- the impact of new technologies and social media on tourism,
- the European/international tourism market vs. EU/global policy issues,
- the tourism economy in Poland and EU funds,
- tourism policy in influencing sustainable tourism development,
- new trends in tourism.
Źródło: materiały organizatora