Przedsiębiorco, pobierz materiały o Krakowie dla twoich gości
Gmina Miejska Kraków zwraca się z prośbą do przedsiębiorców prowadzących w mieście obiekty świadczące usługi hotelarskie o wydrukowanie i zamieszczenie w widocznych miejscach specjalnych plakatów i ulotek, które ułatwią gościom lepsze poznawanie atrakcji Krakowa. Zawierają one kody QR do miejskich przewodników, które pomogą lepiej zaplanować udany pobyt w stolicy Małopolski.

Szanowni Państwo,
Kraków, Miasto UNESCO, ma ofertę dla każdego: miłośników kultury, sztuki, gastronomii, czy rozrywki. Ale jak się w tym wszystkim odnaleźć? Które atrakcje wybrać, będąc w Krakowie? Co warto zobaczyć? Czego spróbować? Na co się zdecydować, kiedy do dyspozycji mamy tylko weekend?
Mamy przyjemność udostępnić wartościową i przystępną informację, która pozwoli Państwa gościom jak najlepiej zaplanować pobyt w Krakowie.
Podczas zwiedzania nowych miejsc telefon komórkowy coraz częściej zastępuje nam tradycyjne przewodniki. Dlatego w materiałach, które dołączamy, zachęcających do odkrywania Krakowa, zgromadzone zostały kody QR, prowadzące do:
- oficjalnych, nieodpłatnych przewodników miejskich na stronie Krakow.pl, w tym popularnej broszury „3 dni w Krakowie”, która dostępna jest w aż 17 językach,
- kalendarium wydarzeń Kraków Culture, dwujęzycznego portalu informacyjno-kulturalnego, w którym każdy turysta zainteresowany bieżącą ofertą miasta znajdzie coś dla siebie,
- Krakowskiego Informatora Zdrowotnego, który będzie przydatny dla osób zainteresowanych profilaktyką, leczeniem czy rehabilitacją w stolicy Małopolski.
Kraków od 2019 roku, realizuje inicjatywę Respect Kraków, wpisującą się w politykę zrównoważonej turystyki. Dołóżmy zatem wszelkich starań, aby budować wizerunek Krakowa jak miasta gościnnego, otwartego, przyjaznego ale też komunikującego dobre praktyki pobytu w Krakowie. Z praktycznymi radami, jak przestrzegać zasad dobrego współistnienia gości i mieszkańców Krakowa można zapoznać się za pomocą kodu QR umieszczonego na nośniku.
Zachęcamy do wydrukowania i umieszczenia publikacji w Państwa obiektach w widocznych miejscach (np. tablice informacyjne, witryny, drzwi pokoi). Mamy nadzieję, że pobyt Państwa gości będzie dla nich źródłem dobrych wspomnień, niezapomnianym przeżyciem i przyczynkiem do powrotu do naszego miasta.
Liczymy na Państwa współpracę!
Natalia Kulec-Greń
Dyrektor Wydziału ds. Turystyki
Urzędu Miasta Krakowa
MATERIAŁY DO POBRANIA
WERSJA POLSKA:
WERSJA ANGIELSKA:
WERSJA POLSKO-ANGIELSKA: