Rekordowa kampania promująca Kraków i Małopolskę w Niderlandach!
Aż 1 349 999 mieszkańców Niderlandów miało okazję zetknąć się z wyjątkową kampanią promującą kulturalne dziedzictwo Krakowa i różnorodne atrakcje Małopolski. Dwutygodniową akcję zrealizował Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie, wykorzystując platformy YouTube oraz Google Display Network.

Imponujące wyniki kampanii
Kampania przyniosła lepsze wyniki, niż się spodziewano. W interakcję z reklamą weszło 731 524 odbiorców – klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go dalej w swoich mediach społecznościowych. Przełożyło się to na rekordowy współczynnik zaangażowania wynoszący 68,73%, co czyni tę kampanię najbardziej efektywną spośród wszystkich dotychczasowych działań promocyjnych ZOPOT Amsterdam na wspomnianych platformach.
Siła atrakcyjnego przekazu
W kampanii wykorzystano spot przygotowany przez Małopolską Organizację Turystyczną, który w atrakcyjny i dynamiczny sposób ukazuje bogactwo kulturowe Krakowa oraz różnorodność oferty turystycznej Małopolski. Wideo łączy ujęcia krakowskich zabytków wpisanych na listę UNESCO z malowniczymi krajobrazami górskimi, parkami narodowymi i nowoczesną infrastrukturą turystyczną. Całość dopełnia inspirująca muzyka, która jeszcze mocniej angażuje odbiorców.
Dlaczego Niderlandy?
Jak podkreśla Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Małopolska i Kraków notują w ostatnich latach systematyczny wzrost liczby turystów z Niderlandów. Oprócz Krakowa coraz większym zainteresowaniem cieszą się góry, parki narodowe, obiekty z listy UNESCO, parki rozrywki i baseny termalne.
Polska coraz silniejsza na turystycznej mapie Europy
Rekordowe wyniki kampanii potwierdzają, że atrakcyjna forma przekazu, odpowiednio dobrane kanały promocji i precyzyjne targetowanie stanowią klucz do sukcesu w promocji Polski za granicą. Kampania zrealizowana przez ZOPOT Amsterdam z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu zainteresowania Małopolską jako destynacją turystyczną.
🎥 Spot można obejrzeć tutaj.